Saturday, October 21, 2006

Ξεκίνημα και συναπάντημα




Αυτό είναι το πρώτο μου κείμενο. Δεν ξέρω αν θα το διαβάσει κανείς. Αποφάσισα να γράφω τις σκέψεις μου σε ένα blog, αντι να τις μαζεύω σε χαρτιά πεταμένα εδώ κι εκεί στο σπίτι, θαμμένα σε συρτάρια και κουτιά. Επειδή καμιά φορά χρειάζομαι τις σκέψεις, τις προτάσεις, τις γνώμες και τον αντίλογο άλλων ανθρώπων για να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να πλησιάσω την ολοκλήρωσή μου ως ψυχή.
Το σπίτι μου είναι μικρό, παλιό και ήσυχο. Ξυπνώ κάθε πρωί να πάω στη δουλειά μου. Ευθύνη μου είναι η ταξινόμηση εγγράφων κυρίως αλλά και οτιδήποτε περιλαμβάνει χαρτούρα. Στείρα δουλειά, βαρετή αλλά μου δίνει ψωμί να τρώω. Η πιο ωραία στιγμή είναι το 10λεπτο διάλειμμα. Μαζευόμαστε όλοι οι υπάλληλοι του γραφείου και προσπαθούμε μέσα στο λίγο χρόνο που έχουμε να ανταλλάξουμε μερικές ανθρώπινες κουβέντες πριν γυρίσουμε στο πόστο μας.
Το μεσημέρι επιστρέφω σπίτι. Έχω ένα μικρό αυτοκίνητο. Ευτυχώς που έχω και αυτό και γλιτώνω λίγο χρόνο από το πηγαινε-έλα στη δουλειά. Το φροντίζω όσο μπορώ, για να συνεχίσω να το έχω. Καμιά φορά πηγαίνω μικρές, σύντομες εκδρομές. Χθες πέρναγα από μια μικρή επαρχιακή πόλη και σταμάτησα για ένα καφέ εκεί. Τέτοιες στιγμές μου αρέσουν.
Τα βράδια διαβάζω βιβλία ή βλέπω τηλεόραση. Για να ξεκουραστώ καλύτερα, ακούω μουσική. Μου αρέσει πολύ η μουσική του μεσοπολέμου, αυτή που ακουγόταν στα καμπαρέ της εποχής. Με ξεκουράζει και μου δημιουργεί μια νοσταλγική διάθεση. Δεν ξέρω γιατί όμως.
Συχνά κοιτώ έξω από το παράθυρο και ονειρεύομαι με ανοιχτα τα μάτια. Τα καλύτερα όνειρα μου τα έχω δει με ανοιχτά μάτια. Γελάω με τα παιδιά της γειτονιάς που παίζουν και πειράζουν το ένα το άλλο. Το βράδυ, όταν πέφτει το σκοτάδι και μένουν μόνο τα πορτοκαλί φώτα του δημόσιου φωτισμού, αρχίζω και ονειρεύομαι. Το πιο συχνό μου όνειρο είναι η ζωή που θα ζούσα αν δεν είχα κάνει κάποιες λάθος επιλογές. Μου αρέσει αυτό το όνειρο, δεν με κάνει να αισθάνομαι άσχημα.
Είναι αρχή ακόμη και δεν ξέρω αν αυτά που γράφω θα μείνουν μεταξύ εμένα και του εαυτού μου. Αν γίνει έτσι, τότε είναι σα να μην τα έχω γραψει ποτέ.
Καλησπέρα σε όσους βρίσκονται εκεί έξω.

7 Comments:

Blogger nosyparker said...

Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω ;-)
Καλώς ήρθατε

10:45 AM  
Blogger False Poison said...

Καλώς σας βρήκα!

10:47 AM  
Blogger melomenos said...

καλησπέρα
πριν ακριβώς ενα μηνα ημουν στην
θέση σου
ξεκίνησα κι εγω το blog μου
καλώς ήρθες

2:07 PM  
Blogger False Poison said...

Α,σας ευχαριστώ πολύ και καλώς σας βρήκα!!!

5:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Το ποστ αυτό μου θυμίζει και το δικό μου ξεκίνημα, μόνο που ήταν πολύ τολμηρότερο το κείμενο. Και σοκάρισε το πλήθος. Λίγοι/ες απέμειναν να το επισκέπτονται. Οι άλλοι/ες μπαίνουν κατά τύχην από τα ψαχτήρια.

8:19 PM  
Blogger bereniki said...

kalimera... :)
mia xara sas briskw!
sunexiste to daydreaming!

po po... autos o plh8untikos mou thumizei... Ntostogiefski, k niwthw kapws perierga na milaw ston plh8untiko! tha sas peiraze na ton kopsw?

*****

12:24 AM  
Blogger False Poison said...

heliotypon, έτσι δε γίνεται και με τις πραγματικές ανθρώπινες σχέσεις;

Βερενίκη, μπορείτε ελεύθερα να «κόψετε» τον πληθυντικό!

6:22 AM  

Post a Comment

<< Home